Stockholm

0kommentarer

Imorse gick bussen mot huvudstaden för att spendera den tillsammans med Christoffer. Jag följde inte med till Solvalla utan åkte in till stan för att checka in på hotellet och sen gå på stan för lite shopping.
Jag träffade Agnes en stund, det var verkligen på tiden. Vi har inte setts på jättelänge, tror det var när jag fyllde som vi träffades sist. Träffades någon timme sen så gick jag runt på stan helt själv. Jag tycker faktiskt att det är rätt skönt att vara själv ibland för då kan man bara tänka på sig själv vilket är nyttigt.
Det blev endel shopping för mig sen drog jag mig tillbaka till hotellet för att bara ta de lugnt innan hjärtat mitt kom hit.
På stan köpte jag en vit kofta, svart väst, jeans, skor, örhängen, strumpor och knäskydd. Hittat ett par jättebra knäskydd som stabiliserar knät och värmer upp knät vilket är bra för mig med tanke på att jag har lite problem med knäna.
Lite av det jag köpte idag:
Från Stadium




Stadium

Från H&M inte riktigt dom men nästan




Stadium (väldigt snygg att ha under västen)

Nu på kvällen så har vi ätit jättegod middag här på hotellet och bara suttit och myst. Nu ligger vi i sängen och kollar på 40 days and 40 nights på 3an. Måste bara säga att hotell sängar är så sköna man känner sig nästan som en drottning när man ligger i dom.
Imorgon där det av till Solvalla för att försöka jobba in lite pengar kanske ;)
Sen flyger jag hem kl 21.45 till skåneland igen.  Det ha varit en fantastisk helg tillsammans med Christoffer och jag kan inte säga mycket mer än att jag är jättekär! ♥

Kommentera

Publiceras ej