Special vecka

1kommentarer

Flygresan hem igår kväll gick jättebra, snabbt och smidigt. Men jag får jämt så ont i öronen när jag flyger.
.
Idag är det första dagen på våran special vecka som vi har i skolan. Vi har massa gästlärare och lite olika små saker. Idag hade vi en ny dans koreograf som bland annat ska hjälpa till och göra koreografi till höst showen, hon heter Sara. Hon var faktiskt bra och vi gjorde en väldigt rolig dans till telephone - Lady Gaga.
Sen har vi pratat en del om höst showen nu och det är kommer bli långa dagar och sena kvällar framöver för att det ska bli så bra som möjligt.
Vi hade även en annan gäst hos oss idag som hette Mattias, han är musikalartist och spelar just nu i We Will Rock You i Stockholm. Han hade sångklass med oss, mycket bra han med. Och imorgon ska han ha dansklass med oss och det ska bli väldigt spännande vi ska få lära oss en dans ur föreställning som han är med i.
.
Efter skolan idag stannade nästa alla kvar och tränade dans för vi ska snart redovisa alla danser som vi har gjort här i grundkursen, vilket är 4st. Då kommer vi visa upp det för varandra och alla andra lärare. Lika dant kommer vi göra fast i sång och det har vi på torsdag. Jag ska sjunga Stop loveing you - Toto. Gillar låten den är bra men jag kan inte sjunga den bra. Så är rätt så nervös inför det.
.
Den här veckan kommer nog gå fort det är fullt upp och på lördag har vi modevisning, ska bli skit kul! :)
.
Haha satt precis och kollade bland massa bilder och hitta massa konstiga bilder!
.

.
Jag och min storebror när jag var pytteliten!

1 kommentarer

Sandra

04 Oct 2010 19:55

Det är klart sången kommer gå bra. Tror på dig Madde!

Kommentera

Publiceras ej