Rep helg

0kommentarer

Nu har jag inte varit speciellt aktiv här i bloggen men jag lovar att uppdatera er nu.
Vi har haft rep helg så vi har repat hela helgen inför höstshowen, den kommer verkligen bli grym!
I fredags körde vi hårt hela dagen sen på kvällen så gick jag till Lovisa där vi tjejer åt tacos och kolla på idol. Efter idol skulle vi se "Barnhemmet" en film men jag somna efter 10min jag var helt slut.
.
Igår repade vi också hela dagen med massa olika nr sen var Angelica snäll och lånade ut sin bil till mig så att jag kunde ta mig till Malmö på kvällen. Mina föräldrar har precis flyttat dit så hela familjen va samlade hemma hos dom för att vi skulle fira pappsen. Vi gick ut och åt jättegod mat och sen hem för att prata en massa om allt mellan himmel och jord. Så jag var inte hemma här i Bjärnum för en kl 01 sen blev det att försöka somna för att gå upp kl 07.30 och gå till skolan för yttligare en rep dag.
Och nu ligger jag och tar de lite lugnt i sängen innan jag ska duscha och sätta igång med maten så jag har mat denna veckan. Får se om jag är någon mästerkock idag ;)
.
Önskar att den här veckan går fort så jag kan få åka hem till Örebro. Längtar verkligen hem dit och mest av allt längtar jag efter Christoffer!
.
.

Kommentera

Publiceras ej