ont

0kommentarer

Igår tränade vi Bollywood från 16.45-19.10 bra jobbat klassen. Ni var jätteduktiga!
Det är det numret som jag är danskapten på så jag kollade mycket, tog detaljer i dansen osv. När jag kom hem så tog jag det bara lugnt och somnade till nyheterna så strax efter 22 sov jag redan, då är man trött.
Jag hade dans på morgonen med från 9 - 12 så jag var rätt trött i kroppen och kände mig heller inte helt bra så det var nog behövligt med lite mer sömn. Jag började känna igår kväll att jag hade väldigt ont i magen och det var värre i morse hade jätte ont när jag kissa så jag förstod att de är nog urinvägsinfektion. Så nu har man pratat med vårdcentralen och ska snart dit för att ta lite prover sen drar jag mig till skolan.
.
Sen blir det kvälls rep ikväll igen så det är bara fullt ös nu. Men jag har väldigt mycket hemlängtan nu, känns som det var jättelängesen jag var hemma i Örebro så jag vill bara hem nu.
.
.

Christoffer Wickman  ♥ Madelene Nilsson

Kommentera

Publiceras ej