Movie-Mix

0kommentarer

TEMAT PÅ HÖSTSHOWEN ÄR FILM OCH DEN HETER MOVIEMIX!
.
Bättre tema kunde vi inte få, det är verkligen as bra. Och jag önskar jag kunde filmat allas reaktioner när dom visa på tavlan vad temat var för vi alla har varit så spända och dom har varit jättehemliga, inte sagt ett ljud.
Vi är i fullgång och repar inför den nu. Idag sluta vi repa vid 21.15 så det är verkligen fullt upp nu. Vi repar på helgerna med, men det är så kul så det gör inget.
Jag ska sjunga en låt som heter Mad World ni känner säkert alla igen den när ni hör den.
Så i måndags hade vi kollationering hela dagen och idag har vi repat en massa, pratat ihop oss i olika grupper osv.
Jag är sy ansvarig för min grupp som är grupp D. När man är sy ansvarig så målar man skisser för olika plagg, hjälper till gruppen att komma igång med sina kläder, vad som ska sys och vad som vi redan har.
.
Idag blev jag även dans kapten för Bollywood dansen som är en hysterisk & kul koreografi med snygga lyft. Vilket innebär att det är mig dom frågar när det gäller nått i den koreografin.
.
Imorgon börjar dagen med att vi ska göra koreografin till Twilight låten, kommer bli grymt. Sen är det fullt upp. Vi ska även sätta tonart på våra låtar så dom ska man kunna imorgon. Tror jag kan min rätt bra så det ska nog inte vara några problem.
.
.
Min älskling åkte hem idag igen, vi har haft det super mysigt här nu dom dagarna han var hos mig. Igår kväll så tog vi en promenad ner till vattnet och prata massor och det är bara så underbart och jag känner verkligen hur mycket jag älskar honom. Han är det bästa som hänt mig. Massa kärlek till dig mitt hjärta <3

Kommentera

Publiceras ej