Modevisning

0kommentarer

Igår hade vi modevisningen inne i Hässleholm där Josefin Crafoord var den som stod och prata på scenen när vi gick och visade kläderna. Det var riktigt kul och det gick jättebra för alla. Det var massa folk där så jag är nöjd!
Jag, Sandra, Johanna och Christopher var tvungna att vara inne i Hässleholm redan 8.30 för att bli sminkade på Nisses en butik där dom har typ allt, men vi visade väskor och smink där.
Sen hade vi två visningar 10.30 och 13.30. I mellan dom visningarna fick vi massa fika och sen skulle vi sjunga.
Min Christoffer kom med tåger kl 12.00 så jag och Emelie gick och mötte honom sen kom min mamma och syster och kollade med, jag blev jätteglad.
.
På kvällen var de middag och fest som stod på schemat för oss alla. Det vart väldigt lyckat alla var på toppen humör och vi så glada men maten som vi fick kan vi diskutera...
Christoffer mådde inte alls bra igår så han stannade hemma vilket var jättesynd men jag förstår honom med tanke på hur han mådde, men tack för att du kom och kollade på mig hjärtat <3
Har en helt underbar klass, bättre kan man inte få så TACK till er alla för gårdagen den va super.
.
.
.
Måste säga att Josefin Crafoord är så sjukt snygg och jättego.
.
.
Bilder från modevisningen kommer i ett senare inlägg

Kommentera

Publiceras ej