Min helg i Örebro

0kommentarer

Jag har haft en helt underbar helg i Örebro.
Jag kom hem tidigt i fredags så jag och Christoffer har haft en lite längre helg än vi brukar. Han jobbade för fullt när jag kom så jag fixa lite till mig och sen när han va klar åkte vi på eftermiddagen till Marieberg och Ikea för att fixa lite till lägenheten. Vi åkte i våran nya bil, den är helt underbar riktigt skön och hur snygg som helst.
Efter det tog vi oss en sväng till Therese, Kim och Ellah. Dom har flyttat till radhus i Lillån jättefint, kommer bli hur mysigt som helst där. Sen åkte vi vidare till Björn och Karin (Christoffers pappa och hans fru) dom har också flyttat fast till en lägenhet superfin. Där bjöds vi på mat och kolla på Idol tillsammans med dom.
Efter våran lilla tripp i Örebro åkte vi vidare hem för att bara mysa ta de lugnt och kolla på film.
.
I lördags så åkte han till Falun för att spela fotbolls matcher. Dom är ju hur bra som helst först vann dom med 10-3 och nästan match vann dom med 12-0. Hur bra är inte det? Dom kommer säkert ta hem hela grejen.
När han var iväg passa jag på att fixa lite här hemma och åkte och träffa Elin.
Jag bakade, lagade mat fixa lite mys och lite av de vi köpte på Ikea gjorde jag iordning. Blev riktigt bra!
Sen på kvällen var det dax att åka på 40års fest till mina kusiner. Malin deras mamma fyller så det var släkt firande hos dom. Det är alltid lika mysigt att komma hem till dom, trivs jättebra i deras hus.
.
Idag blir det en lugn dag igen vi ska bara mysa och ta de lugnt, försöka fixa vinterdäck på bilen och sen åker jag ner till Skåne igen med nya bilen. På vägen ner ska jag hämta upp Lovisa i Jönköping, kanske ska hämta Emelie i Motala med. Men jag får se har inte pratat med henne än.
Nu ligger jag och tittar på Ronja Rövardotter som går på SF kanalen och sen vänta på att hjärtat mitt ska jobba klart så han kommer och lägger sig hos mig.
.
.
Jag och Lovisa i bussen påväg till Hässleholm för lite middag/fest efter modevisningen.

Kommentera

Publiceras ej