Ledig

0kommentarer

Idag har vi studiedag och det känns som det verkligen behövdes. Jag är jättetrött och huvudet dunkar på mig, hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk igen :/
.
Igår hade vi redovisningar hela dagen. Dans och Sång för alla i klassen och alla lärare. Det gick helt okej för min del kände mig inte på topp när jag vaknade, rösten ville inte riktigt vad jag ville men jag gjorde mitt bästa och klassen tyckte det var jättebra så jag får väll vara nöjd.
Dansen gick helt okej den med, men vi var många som kände likadant. Vi kände inte att vi var närvarande vi var liksom någon annan stans. Men alla vart godkända i grundkursen så det är hur bra som helst.
.
Igår kväll tog jag det bara lugnt och var hemma med tjejerna. Det behövdes efter den här veckan kan man ju lätt säga. Så imorse tog jag mig en riktig sovmorgon och låg kvar i sängen ett bra tag innan jag tog mig till Kristianstad för att byta mina knäskydd. Och nu ligger jag här i sängen igen har precis fixat klart med all disk och snart ska jag sätta igång med mitt rum som ser ut som ett bombnedslag.
.
Måste också berätta att i onsdags när jag var inne i Hässleholm för att prova ut kläderna till modevisning så kan jag ju säga att det var inte direkt dom snyggaste kläderna. Inget jag skulle ta på mig annars om man säger så. Men det ska ändå bli kul med modevisningen och det bästa är att Christoffer kommer <3
.
.
.
.

BILDER FRÅN IGÅR!

Kommentera

Publiceras ej