Fullt upp

0kommentarer

Nu är det verkligen fullt upp, har inte tid att skriva alls. Men jag ska ändå försöka göra mitt bästa.
Igår var de praktiskt arbete hela dagen så det var systugan som gällde. Vi gjorde klart alla kläder men eftersom jag redan är klar så hade jag inte så mycket att göra. På kvällen hade vi massa kör rep och sen efter de var alla tvungna att vara kvar till 23.00 för att hjälpa varandra med praktiskt arbete. Så jag satte mig och sydde in namn lappar i alla mina kläder.
.
Idag blev det också sent. Rep hela dagen och både igår och idag så har pressen varit här från olika tidningar i Skåne och tagit kort och intervjuat oss. Mins inte vilka tidningar men kan jag säkert kolla upp.
Nu ikväll när jag kom hem så fick jag ställa mig och laga mat och duscha. Det vad det jag hann med ikväll eftersom det blir så sena kvällar. Och det kommer inte dirket bli tidigare kväller nu onsdag och torsdag.
För vi ska sätta ljuset nu och det kommer ta sjukt långt tid så dom har sagt till oss att de blir sent nu. Förra året var dom kvar till 2 på nätterna för att sätta ljus. Sen ska man vara i skolan 8.30 dan efter. Shit jag kommer vara helt död men de ska bli skönt med lov sen.
.
På fredagkväll kommer Christoffer hit, han ska jobba på lördag på Jägersro (travbanan i Malmö). Det ska bli så skönt att få vara med honom lite längre än bara lovet. På lördagen sen på kvällen efter mitt rep är slut så åker vi in till mina föräldrar för att fira min mamma som fyller år på fredag. Sen är det rep hela söndagen igen för att sen ta bilen och åka hem till ÖREBRO där jag ska vara i en hel vecka, helt underbart!
.
Nu måste jag verkligen försöka sova för som sagt det kommer bli en jobbig dag imorgon.

Kommentera

Publiceras ej