Föreställning/Redovisning

1kommentarer

Idag var jag i skolan kl 7.30 för att börja förbereda och göra mig i ordning inför våran enda och första föreställning av TP projekten för klassen. Vi skulle börja våran sen va de 3 till redovisningar efter oss. Och jag är så överraskad alla var verkligen sjukt bra. Våran var också väldigt bra och berörda väldigt många. De var precis vad vi ville med föreställningen också, så vi är mer än nöjda. Efter vi hade haft våran föreställning så skulle våran grupp träffas med lärarna för att få feedback och konstruktiv kritik men dom sa att det va så bra så det fans typ inget att säga mer än att det va jättebra. Rickard avslutade med att säga att det var Mycket väl Godkänt!
Så grupp D, det här gjorde vi bra. Kommer känns lite konstigt nu när vi har varit samma tio personer i 6 veckor och haft lektioner tillsammans.
.
Men snart drar vi igång med höst showen och jag längtar, ska bli helt galet kul. Är spänd för jag vill veta vad jag ska få göra i föreställningen.
Tycker även att ni ska ta er en tripp till Skåne och kolla på våran föreställning sen. Den kommer vara i november men jag åter kommer med exakta datumen.
.
Alldeles nyss på tåget kom det en tjej och peta på mig och sa:
- Du sitter på min plats..
Jag svarade:
- Nej det gör jag inte, jag har nr 7.
Och helt riktigt så satt jag på min egna plats. Men hon lät så dryg och hon var verkligen säker på att jag satt på hennes plats men hon hade fel! Nu sitter hon mitt emot mig och glor, sånt kan göra mig tokig!! VAD KOLLAR HON PÅ?
.
.
.
Är hemma i Örebro kl 20.00 då kommer Christoffer och möter mig sen blir det hem och mysa och imorgon bitti åker vi till Stockholm med massa mys och trevligt sällskap. <3

1 kommentarer

Eva

01 Oct 2010 19:21

Kommer sakna grupp D, vi gjorde grymt bra ifrån oss idag!

Kommentera

Publiceras ej