Premiär snart

0kommentarer

Jag har haft en helt underbar vecka hemma i Örebro. Tagit det så lugnt och bara njutit av att vara hemma, det här var verkligen behövligt känner jag. Men idag åker jag tillbaka till Bjärnum och på fredag har vi Premiär!!
Det är helt sjukt va tiden går fort, man hinner ju knappt ens tänka så har det gått från sommar till vinter.
.
Min vecka har bestått mest av umgås med vänner och mysa med Christoffer. Det är helt underbart att vara med er alla nära och kära, ni betyder jättemycket för mig!
.
Igår spendera jag dagen med Sabina sen väl hemma fixa jag massor och när hjärtat mitt kom hem vart han jätteglad för att jag hade gjort så fint och tänt ljus i lägenheten. Vi ringde och beställde mat från Efesos, dom har för god mat där.. mums! Ibland måste man få vara lite lata och lyxa till det, sen hade vi en jättemysig kväll tillsammans.
Nu är han iväg för att spela semifinalen i fotbolls cupen han är med i, dom är riktigt duktiga hans lag. Själv ska jag träffa Kajsa och Lollo för en fika som förhoppningsvis blir på svampen där Emma jobbar så man hinner träffa henne med!
.
Så här såg det ut hemma när hjärtat mitt kom hem, massa kärlek!

Kommentera

Publiceras ej