Uppdatering

0kommentarer

Nu blir det här ett långt inlägg för det var fem dagar sen jag uppdaterade här, jag ska försöka göra mig rätt kortfattad.
.
Nu är vi klara med både ljus och ljud sättningen inför showen. Det kommer verkligen bli hur bra som helst, jag är mer än nöjd. Vi har varit väldigt effektiva så det har gått rätt fort, eller fort o fort de har tagit mer än en hel dag men vi hade räknat med att få stanna längre in på natten vilket vi inte behövde.
I fredags fyllde min mamma år och Christoffer kom till mig så i lördags kväll efter vi hade ljudsättning så åkte vi in till Malmö för att fira henne. Det var jättemysigt och vi fick god mat.
Söndagen fortsatte vi med akt 2 och vi satte ljud på den. Då hade jag bland annat mitt solo och i det har jag en väldigt ljus ton men jag satte den allt :)
Efter att den dagen var slut och vi hade fått snacka med Rickard med vad vi skulle köpa i smink vägar inför showen så begav vi oss hem jag och Lovisa. Gillar den tjejen stört mycket, hon är super go. Våran andra pingla Emelie tog sin bil men vi åkte tillsammans ändå. Förhoppningsvis åker Emelie med i min bil med mig och Lovisa hem på söndag.
.
Idag har jag varit med Amanda hela dagen, det var verkligen på tiden. Vi har inte setts sen augusti så nu tog vi en hel dag tillsammans med massa mys och bara prata med varandra. Christoffer har varit i Stockholm på möte hela dagen men nu är han hemma och jag lagade mat till oss så vi har bara myst nu ikväll.
.
Imorgon blir det först några ärenden som bland annat är att jag ska hämta en klänning på kulturskolan här i Örebro som vi ska låna till showen. Sen ska jag träffa Amanda Flack, det känns också som det var hur längesen som helst jag träffa henne. På fredag ska jag gå och kolla på henne, hon är med i Hjalmars Revy så det ska bli hur kul som helst det med speciellt har jag bra sällskap med mig.
.
Så den här vecka ska jag bara försöka träffa så många kompisar som möjligt och få lite kvalitets tid tillsammans med dom och självklart spendera tid tillsammans med Christoffer!
.
Glöm inte att komma och kolla!

Kommentera

Publiceras ej