underbara dagar

1kommentarer

Jag har haft helt fantastiska dagar tillsammans med Christoffer. Helt otroligt mysigt och vi har bara spenderat tid tillsammans och bara varit. Det är det bästa att få vara med honom och känna att man inte har någon aning om tiden utan bara tänker på stunden och låter tiden få stå still. Igår hade super mysigt på kvällen vi köpte hem ost, kex, vindruvor och drack vin. Vi hade tänt ljus i hela vardagsrummet och det var helt fantastiskt. Det är svårt att sätta ord på det men det var bara kärlek. Dom här dagarna har verkligen bara varit kärlek och tid tillsammans. Du är verkligen den mest fantastiska människa jag mött. Föralltid du och jag!
.
Imorgon börjar dom vanliga lektionerna igen men då går vi in i fortsättningskursen och jag börjar med dans kl 9.00 med Jonna. Vi ska börjar spela in i studio den här veckan men har inte riktigt bestämt mig vilken låt jag ska välja än men det kommer.
.
Ni som läser har ni något förslag så får ni gärna skriva!
En jul-låt kanske?
En balad?
.
Till helgen har vi föreställningar igen och på fredag kommer Christoffer hit igen och ska förhoppningsvis se showen yttligare en gång för han tyckte den va så bra. Mina familj och några vänner från Malmö kommer och kollar på lördagen och på kvällen där har dom gamla M1:orna fest för oss som går där nu. Även dom kommer och kollar på lördagens föreställning.

1 kommentarer

maria fernström:D

17 Nov 2010 00:43

Listen, grown up christmas list, I am changing, Impossible

Kommentera

Publiceras ej