tankar..

0kommentarer

Vi hade våra sista föreställningar i helgen och dom gick verkligen jättebra! Bäst gick det på lördagen då vi hade en fantastisk publik, hela gamla M1:an satt där och min familj satt där och kollade på oss. Alla var possitivt överraskade över showen och det känns jättebra. Måste även säga att Jonna har gjort ett grymt bra jobb som har skrivit hela den här showen, du är grym!


Min härliga klass!

Dom här dagarna måndag och tisdag har vi varit lediga och jag har inte sovit alls mycket inatt så fick bli stanna hemma, hade inte kunnat koncentrera mig på skolan alls eller prestera med den lilla sömnen jag hade inatt.
Jag är inte så taggad på skolan just nu, vill faktiskt bara ha Jullov så man kan få vara i Örebro en längre tid. Den här gången blir det nästan en månad.
.
Mina tankar snurrar väldigt mycket just nu, har jag valt rätt? Det är klart jag har gjort det med tanke på att jag älskar verkligen de jag gör, att stå på scenen. Men man måste ändå ha en plan B och det har jag börjat fundera på väldigt mycket. Står nog mellan Barnmorska eller Polis, tro de eller ej men det är två yrken som jag tycker verkar vara grymt intressanta. Men det är det här som är min dröm som har varit min dröm sen jag var liten men som sagt det är alltid bra att ha en plan B!
.
Sen är det klart jag har andra drömmar med, och det är att jag drömmer väldigt mycket om att få barn att skaffa familj och flytta till hus och bara visa massa kärlek!

Kommentera

Publiceras ej