skärpning

1kommentarer

Nu måste jag skärpa mig!
Jag skrivit inte alls ofta längre men nu är vi igång med det vanliga schemat igen så jag ska göra mitt bästa. Det är rätt mycket i skolan just nu:
  • Balettredovisning
  • Sångredovisning duett "you and i" från chess
  • Dansreodvisning av egen koreografi
  • Teaterredovisning, bearbetning av text
  • Kost föreläsning
Det är lite av det vi har juste nu och det dumma är att allt detta är på samma vecka förut baletten som vi hade idag.
Men jag har nog aldrig längtat så mycket efter ett lov som jag gör just nu, vill ha Jullov nu på en gång men det är inte så långt kvar.
Jag var hemma i Örebro i helgen och tog de lugnt, julpynta lite och umgås med vänner var så skönt. Det var även första advent, hade tänkt att gå till kyrkan för lite advents mys men jag sov visst lite för länge. Skulle egentligen åkte hem i söndagskväll men pga vädret så kunde jag inte åka vilket betydde att jag var tvungen att åka jättetidigt på måndags morgonen för att hinna till skolan. 05.00 ringde klockan och 05.30 satt jag i bilen påväg ner hit. Men jag hann precis i tid och jag var skapligt trött med tanke på att jag somna vid 01.30, så det blev bara några få timmars sömn. Men det var det värt, fick en extra natt med älsklingen och det är jag glad för. Ska hem i helgen igen för att fixa all julpynt och ha det mysigt även i helgen. Det blir en tripp till Eskilstuna på fredag kväll för att kolla på Hockey och sen ut och äta, sen består resten av helgen av julmys och umgås så mycket jag kan med mitt hjärta.
Här hemma på kvällarna håller jag på endel med Christoffers julklapp, jag lägger tid för att det ska bli så bra som möjligt. Men som ni förstår kan jag inte skriva vad han ska få, men jag hoppas han blir glad iallfall.

Är det någon som har förslag på julklapp till en som har allt?



Det är så mysigt med julen när man har massa ljus tända, äter lussebullar, pepparkakor och dricker julmust och allt detta tillsammans med Christoffer är så mysigt! Jag är så glad att jag har dig, du är bäst. Jag älskar dig ♥

1 kommentarer

Gunilla

01 Dec 2010 09:37

Jag har samma problem med julklappar....

Men det är tanken som räknas : ) kraaaam

Kommentera

Publiceras ej