Premiären och föreställningarna

2kommentarer

Premiären gick hur bra som helst!
Allt har verkligen gått jättebra. Föreställningarna har varit hur bra som helst och vi har berört publiken, fått dom att skratta och förhoppningsvis gett dom en grym upplevelse.



.
Efter premiären i fredags hade vi premiär middag/fest det vart också grymt lyckat. Men som vanligt så känner jag att det är någon som saknas och det är Christoffer. Jag har alltid roligast när jag är tillsammans med honom. DU lyser verkligen upp min vardag älskling!
.
I lördags kom han till mig och på kvällen var han tillsammans med Björn, Karin och Jossan o kollade på föreställningen. Det var faktiskt första kvällen jag var nervös, men det brukar vara så för mig. Känner jag någon i publiken blir jag mer nervös, speciellt när det är någon som jag älskar och som jag vet älskar mig. Då vill man alltid prestera sitt bästa. Vi lyckades även beröra dom vilket jag är nöjd med för jag vet att han är rätt kritisk när det gäller sånt här. För efter föreställningen när jag träffade honom så hade jag verkligen ingen aning om vad han skulle säga, vad han tyckte om föreställnigen? och om jag var bra? Men han krama om mig stort och sa
.
Christoffer - Fy fan vad bra, Det här är det bästa jag har sett!
Jag - Va? tycker du verkligen det?
Christoffer - Ja, herregud! Hur bra som helst! Och du är så vacker att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
.
Jag blev verkligen chockad över att han tyckte det var så bra. Jag gav honom tydligen en grymt mäktig känsla i kroppen som fick honom att känna nått speciellt, för det kom tårar och senare på kvällen så skrev han såhär till mig.
.

Min stärna, min älskling, mitt allt! Jag kan inte beskriva med ord hur stolt jag är över dig, du var så fantastiskt vacker och så fantastiskt bra att det inte finns ord för det. När du sjöng ditt avslutningsnummer, Madelene, den känslan du gav mig går inte beskriva med ord. Den överlägstet mäktigaste känslan jag någonsin känt! Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Att jag inte kunde sluta gråta, när föreställningen var slut och du kom in i mina armar - hoppas jag får dig att förstå någorlunda hur mäktigt jag tyckte att det var, och vilken känsla du gav mig. Har aldrig varit i närheten av den känslan förut - jag hittar inte ord för det. Min prinsessa, du är verkligen det underbaraste som hänt mig!

.
.
Bättre betyg kan man inte få och jag är så lycklig. Jag har världens bästa, vackraste, underbaraste och mest älskvärda pojkvän. Det finns inget som kan mäta sig med vad jag känner för honom. Han är det bästa som har hänt mig och jag kommer aldrig sluta älskar honom för känslorna blir bara starkare och starkare.
Jag älskar dig Christoffer <3

2 kommentarer

Harju

17 Nov 2010 00:46

Är så himla glad för din skull. Och det gör ont i mig av att veta att du måste vara ifrån honom! Kan inte förstå hur du klarar det, du är så stark. Puss på dig!

Ulla Gustavson

17 Nov 2010 11:09

Jag förstår ju att du är BÄST. Men vilka ord han skrev till Dig. Tårarna rinner, tror han älskar Dig!!!!!!!KRAM

Kommentera

Publiceras ej