lördag

0kommentarer

Idag har jag spenderat nästa hela dagen tillsammans med Sabina.
Först så körde jag hjärtat till hans samling (dom har fotbolls cup) efter de åkte jag hem till Sabina där vi var ett tag satt och prata och bara var helt enkelt. Sen åkte vi till Vardagsrummet ett mysigt café och hängde där en stund. Sköt att få lite tid och bara prata av sig en massa. Sen var jag snäll och körde henne till jobbet, hon ska jobba natt på MAX.
Och jag har bara suttit här hemma sen dess fixat lite i lägenheten och väntar på att Christoffer ska komma hem så vi kan mysa lite. Det är sista kvällen hemma i Örebro innan jag åker tillbaka till Bjärnum.
Hjalmars revy var hur bra som helst, vi hade jättetrevligt och jag är mer än nöjd med kvällen. Efter en kanon föreställning med god mat åkte vi in till stan och satte oss på Pitchers och prata vidare. Så tack alla ni som var med igår kväll!
.
Jag har gjort lite mysigt här hemma nu tills Christoffer kommer hem! <3

Kommentera

Publiceras ej