Höst lov

1kommentarer

Mitt höstlov har hitils varit hur bra som helst. Jag tar de lugnt träffar kompisar och umgås massor med Christoffer, bättre kan de inte bli!

Jag har hunnit med att träffa endel kompisar och de är väldigt skönt för vissa av dom har jag inte träffat sen jag flyttade från stan. Men nu har vi uppdaterat varandra med allt vi bör veta. Har även hunnit med lite shopping och varit ifrån Örebro med.

Idag träffade jag en efterlängtad Louise och vi satt och käka en god lunch på Creperiet, där får man verkligen mycket för pengarna. Vi satt och pratat ett bra tag sen tog vi oss en sväng på stan. Jag shoppade två nya Bh:ar vit och rosa sen köpte jag även sminkborttagning som jag ska ha till showen.
Sen åkte jag med älsklingen till Eskilstuna där han skulle jobba på eftermiddan/kvällen så det var rätt mysigt att åka iväg en lite sväng. Måste även säga att jag är grymt stolt att vara Christoffers flickvän!

Imorgon ska jag hjälpa min mormor med lite ärenden på stan sen ska bilen in och få vinterdäcken på. Och på kvällen ska jag på Hjalmars Revy tillsammasn med Evelina, Kristoffer och mitt hjärta. Jag ser verkligen fram emot de för jag brukar alltid gå på deras show och nu är ju även Amanda med så då är det ett måste.



Men shit jag har ju glömt att berätta att jag har sytt en svart långklänning till mig själv!
Det var helt sjukt.. jag drömde natten till tisdagen att jag sydde mig en långklänning så därför var jag bara tvungen att göra de så det var bara att åka upp på stan och handla typ och nu är den klar! Ibland måste man vara lite spontan, eller hur?

1 kommentarer

Eva

04 Nov 2010 22:12

Låter som att du har det jättebra! :D Ses på mån!

Kommentera

Publiceras ej