Genrep med publik

0kommentarer

Den här veckan har verkligen bara bestått av rep, rep och åter igen rep. Det är inga korta dagar vi har heller de har sett ut såhär. Vi börjarn skolan 9.00 då ska vi vara uppvärmda och klara sen kör vi till 01.30 då får man gå hem och sova, så trött kan man verkligen säga att jag är nu.
.
Men ikväll hade vi genrep inför publik och det gick så galet bra! Alla är jättenöjda och lärarna med, vi har fått en grym respons den här kvällen och nu är det bara att behålla den här glöden uppe för imorogn är det PREMIÄR!
.
Jag är helt död och det snurrar i huvudet på mig så jag tänkte försöka somna rätt tidigt ikväll så jag får sova mycket. Imorgon har vi sovmorgon med helt galet skönt, börjar 11.30!
.
Längtar tills på lördag när Christoffer kommer hit! :)

Kommentera

Publiceras ej