träffa tomten

1kommentarer

Idag tog vi oss en välförtjänt sovmorgon både jag och Christoffer. Jag vaknade tidigare så tog mig en promenad och gick till Ica för att köpa lite frukost, vi ska börja bli bättre på att äta rätt osv. I fredags hade vi nämligen en "kost föreläsning" i skolan som gav väldigt mycket och det är inte så krångligt som alla får de till att låta och måste även säga att det är mycket som är inte stämmer i vad andra säger. Men jag tog det till mig annteknade och tog de med mig hem till Örebro för att säga detta vidare till Christoffer, så vi ska försöka bli bättre på det nu.
Idag har vi varit ute i Leken hos Björn och Karin och haft en mysig eftermiddag tillsammans med Christoffers familj. Vi har ätit gott, träffat tomten och Ellah har fått lämna sin önskelista till tomten. Hon blev väldigt rädd men det är nog inte så konstigt, det var mörkt ute och vi hade bara en brasa tänd ute så det förstår man. Men jag måste bara säga att sötare barn får man leta efter. Hon charmar verkligen alla med sitt söta leende och fina ögon. Hon stod och dansa för oss idag på bordet det var det roligaste på länge. Jag och Therese vek oss av skratt och tårarna spruta för hon va så söt. Så Grattis till er Therese och Kim för en fantastisk dotter!
Nu på kvällen har jag och Christoffer tagit det lugnt. Vi hyde "Shutter Island" är faktiskt lite besviken på den filmen om jag ska vara ärlig, den var inte alls som jag trodde!
Imorgon ska vi hem till min mormor för lite fika och mys tillsammans med henne. Hon har flyttat nu också så det ska bli kul o se hur hon bor.

1 kommentarer

Harju

05 Dec 2010 19:16

Ohh madde, jag älskar den filmen;) vi ses imorgon söt. Puss!

Kommentera

Publiceras ej