tre pass

0kommentarer

Jag känner mig helt slut idag men det kanske inte är konstigt med tanke på att jag har haft tre danspass idag. Vi har ett dans projekt nu och det är att man ska göra en koreografi tillsammans med en annan. Jag och Elin har gjort klart våran koreografi idag och nu är det finslip som gäller. Tror faktiskt att den blir bra, vi är nöjda!
.
Känns bara som tiden går så sakta bara för att man vill ha jullov. Idag trodde jag att det var onsdag men jag hade fel..
Känns som alla behöver ett lov nu, många börjar bli sjuka. En av tjejerna som jag bor med är sjuk nu och vi har även magsjuka i klassen så jag hoppas inte jag blir smittad.
.
Men gud nu har jag ju glömt att berätta om sångredovisningen som vi hade igår/måndags. Det gick jättebra och lärarna var mer än nöjda med alla och det är ett bra betyg. Så nu kan man släppa det och fokusera på teater redovisningen och dans projektet, dom är inte för en nästa vecka.
.
Har nog aldrig längtat så mycket till ett lov som jag gör just nu. Jag vill bara hem till Örebro och vara där utan att känna stressen över att hinna träffa alla på kort tid. Nu kommer jag vara där längre tid och då kan man slappna av mer och bara vara. Ser fram emot julen jättemycket med eftersom den blir annorlunda för mig.
.

Kommentera

Publiceras ej