många mil

0kommentarer

Igår var det äntligen fredag och kl:12.00 var det dax för mig och Lovisa att ta bilen och åka hem. Vi hade faktiskt ingen aning om hur vädret skulle vara men det var faktiskt soligt och klart. Det gick jättebra att komma hem men det tog sin tid med tanke på att man var tvungen att köra försiktigt. Men väl hemma kl 17.30 fick jag bara slänga in väskorna i lägenheten och sen åka vidare mot Eskilstuna. Jag var inte lite trött när jag kom hem om man säger så. Att köra från Skåne till Örebro sen från Örebro till Eskilstuna fram och tillbaka då är man rätt slut i både ögonen och kroppen, men vad gör man inte!
Såhär kände jag mig redan efter biten mellan Skåne - Örebro!
Väl hemma sen hade jag och Christoffer det jättemysigt vi la oss i soffan och kollade på film. Vi somna rätt snabbt båda två vilket är rätt förståeligt med tanke på dagen.

Kommentera

Publiceras ej