Malmö

0kommentarer

Igår så hade jag myskväll med mig själv hemma i Bjärnum. Kollade på Idol, åt tacos, fixa med julklappar och bara tog de lugnt. Det var jätteskönt att bara vara.
Idag tog jag bilen och åkte till Malmö för att umgås med mina föräldrar. Vi har haft en jättemysig dag. Började med att maten stod färdig så vi tog oss en god lunch för att sen röra oss upp på stan. Pappa stannade hemma och övade med sin kompis så det fick blir jag och mamma.
Nu på kvällen har vi ätit gott igen, tittat lite på film och pratat massor, vilket behövs när vi inte ses så ofta.
.
Sitter nu och väntar på att kl ska bli 21.30 för att titta på Sex and the city tillsammans med mamma :)
.
Imorgon åker jag hem igen för att repa tillsammans med Tusse, Linnea, Emelie, Lovisa och Matilda. Vi har gjort en julsaga som vi ska spela upp för 8 åringar i Markaryd på Torsdag. Det ska bli kul men känns lite stressigt för det är sista veckan i skolan nu som börjar och de är mycket kvar.
Redovisning måndag + onsdag sen visa den på torsdag sen avslutar vi veckan med julavslutning på fredag för att sen gå på JULLOV! Som jag längtar, det är helt galet.
.
.
.
6 dagar kvar till Jullov
13 dagar kvar till Julafton

Kommentera

Publiceras ej