Julklappar

0kommentarer

Måste ju berätta lite vad vi fick i julklapp. Vi fick ju som sagt endel så jag mins inte allt men kan berätta lite.
Av mig fick Christoffer ett fotoalbum på oss, en tavla med en dikt på som jag har skrivit, två skojspel, en tavla med manhattan på, filmen Movie Mix (min show) och två biljetter till Svenska Idrottsgalan i globen den 17 januari. Sen lite smått som choklad, ljus och sånt!
Idrottsgalan
Här kommer några grejer vi fick i julklapp
Blender/Mixer


Soda Stream

Kaffekokare


Sen fick vi massa annat som prydnads saker, ljus att ha på väggen, skålar och massa annat!
Vi fick även present kort på Relaxen i Örebro så nu i veckan ska vi väll försöka ta oss dit och ha en mysig stund tillsammans bara han och jag!
Tack alla för allt fint vi fått!

Kommentera

Publiceras ej