Julen

0kommentarer

Firade först jul den 23 hemma hos Gunilla och Anders (svärmor + hennes man) vilket var jättemysigt. Vi åt gott satt och mös och hade den snyggaste tomtenissen jag sett på besök, jag fick faktiskt en puss av nissen de va inte alla som fick! Men vi hade jättemysigt, fick massa fina julklappar. Där stanna vi till sent och spela sällskapsspel som jag och Christoffer hade fått i julklapp. Så Evelina och Krulet nu har vi så vi kan spela massa sällskapspel tillsammans.
.
Mysig Julbild den 23e
.
Julaftons morgonen satte jag mig i bilen kl 7.00 och åkte ner till Malmö för att fira jul med min familj. Jättemysigt var det med men det va nått som saknades och det var såklart min Christoffer. Vi åt gott och satt och mös hela familjen. Ann-Gitt och Gert var med oss och fira jul dom hade ju med sig deras små "barn" Wilma o Saga (hundar). Så nu laddar man bara inför nästa som är Nyårs afton som ska firas med hjärtat mitt och massa andra på Svampen i Örebro.
.
Att vara förlovad med Christoffer känns hur bra som helst. Nu längtar man ännu mer in i framtiden för att se hur våran barn kommer se ut osv.

Kommentera

Publiceras ej