Förlovad

2kommentarer

Jag har totalt glömt bort att skriva har varit i en annan värd dom senaste dagarna. Jag har inte ens berättat den stora nyheten.
.
JAG ÄR FÖRLOVAD!
.

.
Det var en helt magisk kväll. Det var Plättlätts årliga julfest på Najo bar och kvällen var fullspäckad med massa olika överraskningar. Jag sjöng bland annat och det visste ingen om. Sen kom den stora överraskning som jag inte hade någon aning om. Christoffer gick upp på scenen och tog micken och delade ut det "störst" priset dom har som gick till André han blev årets Plättlättare.
Efter det började han prata om att han hade en dold talang och att det var sång och så pratade han lite om det osv. Sen tog han upp mig på scen, jag började ana lite då men hade ingen aning tidigare vilket alla andra hade. Sen helt plötsligt sa han såhär
- Alla ni vet att jag verkligen har träffat rätt så därför vill jag fråga dig Madelene (och så gick han ner på knä) vill du förlova dig med mig?
SJÄLVKLART!!
.
Bilden är perfekt tagen då han precis har frågat och håller upp ringarna.

2 kommentarer

Linda Johnsson

22 Dec 2010 11:13

fyfan vad underbart madde! blev helt tårögd när jag läste och tänkte "sådär vill jag också ha det, sån kärlek vill jag också ha " All lycka till er turturduvor! :)

Linnea Börjesson

03 Feb 2011 20:59

STORT GRATTIS!! det hade jag ingen aning om! Hoppas att ni är jättelyckliga tillsammans och att du mår bra! :)

Kommentera

Publiceras ej