barn föreställning i Markaryd

0kommentarer

Ikväll har vi haft våran barn föreställning i Markaryd. Det var riktigt kul och dom var jättenöjda, så jag är nöjd jag med. Vi fick även betalt så det var bra. Det som jag tycker nästan har varit roligast är att vi kommit varandra närmare vi tjejer som varit med. Tack tjejer!
.
Imorgon är det sista dagen då vi bara har julmys i skolan. Vi har open stage och då ska vi tjejer göra våran Julsaga för klassen. Kommer bli grymt svårt att hålla sig för skratt när man kommer höra hur mycket dom andra skrattar med tanke på hur ful jag är i den här lilla sagan. Men som sagt det får bli som de blir imorgon det är ju bara för klassen så. Efter det så ska vissa från klassen redovisa som inte har gjort de och sen får dom som vill göra nått. Så kommer bli en mysig stund. Vi blir bjudna på en liten jullunch innan lovet börjar och jag tar min packning och åker hem till ÖREBRO! Jag längtar helt galet mycket, det ska bli så underbart att komma hem. Däremot kommer jag sakna två damer men vi ska försöka att ses på lovet :)
.
Här är dom, Emelie och Lovisa

Kommentera

Publiceras ej