Vilken ska man välja?

2kommentarer

Jag förstår inte att det kan vara så svårt att välja en låt inför imorgon. Jag hade bestämt mig för Reflection men har nu ändrat mig och tror att det blir Turn to you också med Christina Aguilera.
När jag sjunger den låten så tänker jag jättemycket på min kompis Julia. Vi spelade förra sommaren tillsammans i Berts Bravader våra roll namn var "Molly" = Mig  "Mimmi" = Julia. Vi hängde rätt mycket då den sommaren och sjöng då denna låt tillsammans endel. Så därför blir det självklart att man tänker på henne då och ser tillbaka till den tiden.
.
.
Annars i skolan idag så hade vi ju sovmorgon till kl 10. FÖR SKÖNT! Vi började dagen med lite info sen hade vi kör med Stefan. Sen vart det lunch och efter lunchen hade vi TP och vi delade in oss i små grupper för att börja skriva manuset till teaterprojektet. Jag och Eva satt ihop och det gick faktiskt jättebra, vi hade massor med idéer så det var bara att skriva ner allt och vi fick ett bra resultat.
.
Sen hade vi teater UTOMHUS... När dom sa att vi skulle ha teater utomhus så undra man vad man ska göra för konstiga övningar nu då. Men vi blev indelade i smågrupper igen och vi fick göra en kort liten teater på ca 5 min och min grupp fick vara mitt i skogen. Och utifrån intryck och miljön skulle vi göra denna lilla teater. Haha det var faktiskt riktigt kul.
Jag fick spela en tjej som kom och planerade att riva ner alla träd för att bygga ett stort köpcentrum. Passa mig ganska bra faktiskt, är inte direkt någon skogs människa ;)


I know you're the best. You've passed every test. It's almost too good to be true,
YOU'RE THE PERFECT MAN FOR ME! I love you i do <3


2 kommentarer

Anonym

31 Aug 2010 17:27

Madde! Oj vad jag saknar dig. Vad du än väljer för låt så kommer det bli hur bra som helst. Och du kommer ge alla den gåshuden som jag brukar få när du sjunger. Hoppas vi ses snart! Kärlek till dig <3

Julia

02 Sep 2010 14:53

Du är så underbar gumman :) Hoppas du väljer Turn to you och gör mig stolt! Saknar dig och hoppas vi kan ses när du kommer hem nästa gång <3

Kommentera

Publiceras ej