trött

0kommentarer

Inatt har jag inte sovit bra, det är så svårt att sova utan mitt hjärta. Är van vid att han alltid ligger bredvid mig och att jag alltid känner hans doft. Så imorse när jag vaknade och jag började skolan 8.30 var jag så fruktansvärt trött. Och det har jag varit hela dagen.

Det har varit fullt upp i skolan:
- MusikTeater Kunskap, hela förmiddagen
- Dans, gick ovanligt bra idag :)
- Drama, då var alla så trötta så det blev mycket skratt och svårt att fokusera.
- Repa på sången inför imorgon till 18.30




När jag kom hem blev det till att laga mat och det serverades för mig själv Kött - potatisgratäng - beasås! MUMS.
Det är nått som jag och Christoffer brukade laga väldigt mycket så det blev lite jobbigt. Saknaden är verkligen enorm! <3

Nu sitter jag mätt o belåten och kollar på Fångarna på Fortet tillsammans med Jessika. Vi väntar in Linnéa som kommer över en stund och umgås lite.

Kommentera

Publiceras ej