träningsvärk och trött

0kommentarer

igår kväll var vi ett gäng i skolan o kollade på gamla shower men jag gick in i en danssal och dansade. Jag dansade verkligen ur mig, jag var helt slut. Jag drack heller inget vatten under dagen så imorse när jag vaknade kände jag mig bakis, bara för att kroppen var så uttorkad!
Jag har världens träningsvärk på baksida låren, rumpan och nacken. Men det var ju rätt väntat efter alla dans denna veckan!



Annars idag i skolan så hade jag min första MusikTeater Kunskap ---> MUKU.
Den var inte riktigt som jag trodde och jag tror det kommer bli kul. Det är det ända teoretiska ämnet jag har i skolan annars har jag bara praktiska ämnen. Efter det hade vi kör med Malin, vi körde en afrikansklåt!
Men på eftermiddagen körde vi bara på "första skapelsen" som ska redovisas imorgon, alla är lika spända över att se varandra! :)
När dagen var slut var jag helt slut så jag somnade i sängen direkt. Nu ska jag sätta mig o sjunga sen går jag upp till Linnea som fyller idag så då blir de lite fika o mys! Grattis till dig
Imorgon beger jag mig hem tillsammans med Emelie. Jag längtar helt sjukt mycket efter min baby som jag äntligen ska få träffa imorgon <3

Kommentera

Publiceras ej