skolan

0kommentarer

Nu sitter jag i skolan och dagen är nästa slut.
Idag började jag dagen med min första danslektion hur kul som helst! Våran danslärare är jättebra hon är hård men det gillar jag. Sen har vi samma som igår fått mycket information men de är bra de med ;)
Nu på eftermiddagen har de varit två tjejer från Göteborg här från en dansshop och så fick vi köpa dansskor och kläder. Jag hade det mesta redan innan så blev bara ett par step skor och footundeez. Men detta får jag inte för en i början av september.


Snart ska vi dra igång och börja repa med vårat första lilla projekt där vi är indelade i två grupper.
Vi kommer redovisa det här för varandra på fredag, SPÄNNANDE!
På schemat står det "första skapelsen" så ni förstår när jag skriver om första skapelsen så är det vårat första projekt.

skriver ett till senare ikväll om hur det har gått.
Need to go!

Kommentera

Publiceras ej