Repar

0kommentarer

Nu repas det för fullt här hemma för i morgon ska vi redovisa en sång som vi fick i måndags för våra sång lärare. Vi fick tre stycken att välja på och jag kan verkligen inte bestämma mig.
Jag vet inte vilken som passar mig bäst men tror att det blir - you raise me up. Men vi får helt enkelt se vad det blir för sång. Efterskolan idag stannade alla kvar för att börja på vårat lilla projekt "Första skapelsen" vi blev klara med allt min grupp. Nu ska det bara sättas ihop och se så allt blir som vi nu har tänkt oss. Den lilla föreställning för andra halva av klassen och lärarna ska vara på 20-30min men jag tror faktiskt att detta blir bra.
Jag bor tillsammans med två tjejer om jag inte har nämnt de som heter Jessica och Jenny, jättesnälla!
Haha, vi röjde loss för en stund sen med en mic och youtube, det va nice kan jag ju säga.
Men måste dock säga att jag känner mig inte hel här, jag känner mig inte som en hel människa... det är verkligen någonting som fattas här hos mig. Det är min andra halva Christoffer <3



Jag har haft förhållanden förut men då har jag aldrig känt som jag känner nu. Jag har aldrig känt att det varit hundra på det här sättet. Jag kan inte ens jämföra tidigare med detta för det vi har nu är helt oslagbart. Finns ingen annan som får mig att må så bra som han får mig att må, det finns ingen som jag kan luta mig till så mycket som jag kan göra med honom. Han är mitt allt utan honom är jag inte hel och det är precis som jag känner nu. Jag känner mig inte hel! Jag ser verkligen ett liv med honom, en framtid och så ska de vara.. FÖRALLTID!
Jag älskar dig mitt hjärta <3


Idag har jag även fixat en lite överraskning till honom, men jag kan inte säga vad det är! ;)

Kommentera

Publiceras ej