Partyy Tonight

0kommentarer

´Nu sitter jag här med ett vin glas i handen och myser med tända ljus. Plättlätt grabbarna skriker och härjar i rummet bredvid när dom sitter och kollar på deras vinnande innebandy match mot Hockeyligan, matchen sluta 12 - 5 Plättlätt.

Dagen började med att jag gick hem till mina föräldrar och lånade bilen för att sen ta mig en tripp till Mariebergs köpcentrum tillsammans med Isabell och hennes pojkvän Daniel, alltid lika mysigt att träffa henne.
Innan vi åkte dit stannade vi till på systemet för att inhandla kvällens rusnings drycker.
På marieberg blev det lite shopping för min del, en träningsväska Adidas från INTER SPORT.
Hitta även en jättefin tröja på Rut m´fl men den får vänta, är ju en fattig student nu.
Det blev även en bit mat tillsammans med dom på Soleo som ligger mitt på Våghustoget.
Nu väntar jag på Emma för att sen börja festa till lite och sen bege mig till Villa Strömpis med ligan.
/ Älskar min Christoffer <3

Kommentera

Publiceras ej