mycket känslor

3kommentarer

Prata precis med mitt hjärta i telefon, så mycket känslor just nu så de är galet.
Tårarna kommer så fort jag känner hans doft, så fort jag hör hans röst. Det är galet att man kan sakna en person så mycket som jag gör. Men jag måste satsa på min dröm och jag måste göra detta både för min och våran framtid!

Det var en gång en som sa till mig "var stark, du kommer klara det".

Jag är mer än glad över det stödet jag får av dig. Det kan jag faktiskt bara beskriva med ett ord - KÄRLEK!




Christoffer jag älskar dig!

3 kommentarer

isabell

16 Aug 2010 23:21

i belive in u!! <3

Evelina

17 Aug 2010 00:40

Va fina ni är! :)

"svärmor"

17 Aug 2010 10:01

Ni kommer att klara det här. Ni får pendla sen har du ju lite lov ibland : )

Kommer följa din blogg. Var rädd om dig

Kommentera

Publiceras ej