mycket just nu

0kommentarer

Det är så mycket nu. Så oj, varmt ska jag börja kanske med gårdagen.
Gårdagen va de fullt upp i skolan med dans, drama, sång och TP.
Jag hade ett ämne som heter micteknik, då skulle alla sjunga en låt med mic och jag sjöng "Take me or leave me" från musikalen Rent. Det gick jättebra och jag är nöjd med det jag gjorde. Jag fick då att till nästa vecka ska jag utmana mig själv. Hur svårt är inte de, jag har ingen aning om vad jag ska sjunga. Men det är bara att börja leta för fullt. Jag hade även min första balett lektion, läraren verkar jättebra och hård som jag gillar. Men det resulterade i att jag har världens träningsvärk idag. Jag blev kvar ett bra tag i skolan för att jobba med teater produktionen men när jag väl kom hem så låg jag i sängen hela kvällen så skönt. Man är helt slut efter en intensiv dag i skolan.
.
Idag har jag bland annat haft min första sång lektion med Stefan. Det gick också bra och jag har fått en låt och vi ska jobba med visor nu som första projekt inom sången.
Dans med Jonna idag igen, som vanligt lika kul älskar verkligen hennes lektioner.
Och som alla andra dager en sjukt intensiv dag. Så efter skolan hade jag, Emelie och Angelica bestämt att vi skulle gå till simhallen för att slappna av lite. Bubbla, basta och simma men det öppna inte för en kl 19 så vi tog oss en promenad istället ner till sjön och satte oss på bryggen och prata lite. Emelie visade ett jättebra spår i skogen som man kan springa i.
Sen blev det ju dax att röra sig mot simhallen, det va hur skönt som helst. Underbart skönt för musklerna med lite avslappning.
.
.
.
.
Nu ligger jag hemma i sängen och är helt slut i hela kroppen och imorgon är det äntligen fredag igen och jag beger mig till den mest efterlängtade person på denna jorden, nämligen till Christoffer! <3

Kommentera

Publiceras ej