mår inge vidare

1kommentarer

Jag mår inte bra! Det började i lördags då jag började känna mig hängig och lite illamående. Sen i igår vakna jag och va dyng förkyld och sen har de blivit sämre. Men idag på dagen kände jag mig lite bättre men nu har jag piss, mår illa som bara den.

Idag fick vi en introduktion på vårt nya projekt som vi sen började jobba med. Vi har 6 veckor på att arbeta med detta projekt innan det är redovisning. Min grupp kom igång väldigt bra så vi har en liten grund nu.
Efter skolan idag så åkte jag hem direkt för att laga mat och sen träna lite sång. Sen kom Angelica och hämta mig för att åka tillbaka till skolan i spöregnet och dansa lite. Träna på uppvärmningen som vi har i läxa sen började vi på en ny dans, kan bli bra!

Imorgon blir det dans igen med Jonna och jag längtar!


/ saknar dig mitt hjärta <3

1 kommentarer

Beanäs

23 Aug 2010 23:21

Hejjahejja! Imorgon ska vi dansa loss! Krya på dig!

Kommentera

Publiceras ej