känslosam och jobbig dag

1kommentarer

Idag har det varit en grymt känslosam dag för inte bara mig utan för många andra i klassen.
Det var första gången vi sjöng för varandra och det blev känsligt. Jag har nog aldrig varit så nervös som jag var idag när det var min tur att gå upp på scenen och sjunga min låt. När det är upplyst där dom i klassen sitter och tittar och antecknar om hur jag sjunger och är på scenen.
.
Jag har sjungit för betydligt större publik tidigare men jag tycker det är mycket värre och mer nervöst att sjunga för en mindre grupp när man känner dom. Men men nu är det gjort och nu är det bara att ta nya tag och börja leta efter en lite mer Rock låt som jag ska sjunga nästa vecka!
.
Nu på kvällen så har jag bara varit hemma, repat med Jenny på sångläxan till sånglektionen och dansat lite.
Blev även lite dans här hemma i lägenheten.
Har även varit duktig och städat mitt rum så nu är de fint igen. Nu ligger jag här som vanligt i sängen med musik och lite tända ljus för att försöka mysa till det för mig själv.
Saknar även mina nära vänner som man kan prata med om ALLT ni vet vilka ni är. Ni betyder verkligen mycket för mig och jag tänker mycket på er.

1 kommentarer

bellis!

02 Sep 2010 20:53

jag tänker på dej gumman !!!! love uuuu!

Kommentera

Publiceras ej