Helgen är slut och ny vecka startar

0kommentarer

Nu är man hemma i Bjärnum igen och en ny vecka startar imorgon.
Vi har sovmorgon imorgon till kl 10 och det är skönt. Känns som det behövs även fast helgen har varit super lugn så kan de vara skönt att starta veckan med att få sova ut lite.
.
.
Som jag skrev så har helgen varit lugn. Jag har varit hemma som sagt i Örebro och myst hela helgen.
I lördags så passade jag på att träffa Louise medan hjärtat mitt kollade på trav. Vi skulle ses sen på stan för att gå på BIO, Shreek 3 i 3D. Men när jag väl var framme för att hämta ut biljetterna så passade jag på att fråga om det var 3D då fick jag svaret att dom hade slutat visa den i 3D för några veckor sen. Så jag och Christoffer hoppade över BIO:N och jag tog mig lite mer tid tillsammans med Louise.
Jag och Christoffer tog oss en lite promenad senare och gick hem till Therese, Kim och Ellah för att mysa en liten stund. Ellah är verkligen den snällaste, sötaste och mysigaste barnet jag träffat. Therese och Kim - Det har ni gjort bra!
.
Jag och hjärtat drog sen vidare ut för att mysa lite på en restaurang, det var verkligen hur mysigt som helst. Maten var kanon och sällskapet var det bästa. Massa kärlek <3
Sen vidare hem för att mysa ner sig i soffan och mys framför en film.
.
.
Idag har vi varit hemma hos mina föräldrar och ätit god mat och umgåtts lite. Min bror var också hemma så fick man träffa honom, känns som det var längesen.
Tåget tillbaka till Motala gick kl 18 där Emelie bor. Vi åker tillsammans därifrån vidare hit till Bjärnum. Så efter några timmar hemma hos mina föräldrar var bara att röra sig hemåt för att packa lite och mysa lite till. Nu är man hemma igen och ligger i sängen och det är snart dax att sova för att orka morgon dagen.
.
.
Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej