Fredags mys

0kommentarer

Nu är det fredag! Jag känner att det är en bra dag idag, jag är glad och humöret är på topp. För jag ska äntligen få träffa min älskling! Jippi! :)
.
Dagen börjades med dans med Jonna. Vi började på en ny koreografi som var hur snygg som helst. Vi är typ zombis skit cool, så jag vill bara göra mer så längtar redan till nästa klass.
Efter det hade vi sång/kör med Malin det var sjukt lärorikt idag. Vi gick igenom varenda muskel som man använda när man använder stödet, det var muskler jag inte hade någon aning om.
Jag har även bestämt vad det blir för låt till nästa mic-teknik  och det blir Reflection - Christina Aguilera. Malin tyckte den och då blir det helt enkelt den.
.
.
Jag och Emelie har haft sjukt kul i bilen, vi har suttit och sjungt massa duetter med karaoke bakgrunder. Vi har även kommit på yttligare saker som vi är sjukt lika i så det blev ett nytt smeknamn för mig "lillasystern".
.
Snart dax för fredags mys så får se om det kommer något mer inlägg under helgen men håll koll.

Kommentera

Publiceras ej