Första dagen

3kommentarer

Idag har det varit första dagen på min nya skola här i Bjärnum!
Dagen började med en samling vi fick presentera oss för varandra och det är väldigt mycket nytt och hur mycket information som helst som man ska ta in. Men dagen var väldigt lugn vi fick en lite rundvandring här i lilla Bjärnum av två av mina lärare.
Annars har jag och mina två kompisar Jenny och Jessica efter skolan bara tagit de lugnt, vi hyrde en film som vi ska se ikväll och mysa lite. Sen blir det sängen tidigt ikväll för imorgon startar jag dagen kl 9.00 med Dans
JAG LÄNGTAR!
Måste säga att våran danslärare Jonna verkar hur bra som helst kommer nog trivas som fisken i vattnet på hennes lektion.
Nu är det snart dax för att göra sig lite mat och sen vänta på ett efterlängtat samtal från mitt hjärta!


Bild från Grekland!

3 kommentarer

memmie

16 Aug 2010 22:25

Gullan -så söt du är! Ska lugnt följa din resa :) <3

belliz

17 Aug 2010 00:05

UNDERBARA MADDE! Du verkar hittills ha det bra! Vi saknar dig i Örebro <3 Snart kommer jag och hälsar på. LOVE!!

Emma

17 Aug 2010 22:29

Skulle bara säga att jag läser bloggen :) Så kul att följa ditt äventyr.



Och du vet, jag vet precis hur det känns nu i början med nya stad, nya vänner, ny klass och framför allt distansförhållande. Vet du vad som är bäst? Att ni kommer växa så mycket tillsammans i det här! Ni kommer klara det galant och att ha fixat distansen är en jättebra grund för framtiden.



Stor kram.

Kör järnet nu!

/iggström

Kommentera

Publiceras ej