dag 3

0kommentarer

Idag har vi haft fullt upp. Dagen började med att vi iscen satte våran "Första skapelse" det blir nog bra, haha men lite flummigt! Efter det var det dansen som stod på schemat, alltså det är så sjukt kul o dansa jag älskar det. Vi fick dansa den dansen vi dansa på audition, old memories :)
Senare efter lunch så var det min tur att sjunga för sång lärarna, det gick väll inte så bra som jag hade hoppats på om jag säger så. Jag fick sjunga hela låten vilket inkluderade två höjningar....det blev lite för högt där på sista tyckte jag allt. Men men dom ville ändå bara höra på ett ungefär vart man låg sångmässigt. Så vi får helt enkelt se om jag får Malin eller Rickard som sång pedagog.
Sen hade jag även min första teater lektion idag. Vi gjorde mest koncentrations övningar men det är en bra början.
Min pappa kom till mig idag efter skolan och hjälpte mig med att sätta upp mina hyllor i mitt rum. Det blev faktiskt riktigt bra, jag är helnöjd!
Nu sitter vi här hemma och äter lite mat för sen ska vi bege oss till skolan igen för att kolla på gamla shower som dom tidigare eleverna har gjort, jag tänkte även passa på att dansa lite själv i danssalen.
Har verkligen saknat att dansa så tänkte passa på nu!




Idag när jag prata med Christoffer så kunde jag verkligen inte hålla mig med överraskning så nu vet han redan. Överraskningen va att jag skulle komma hem fast jag tidigare sagt att jag inte kunde komma hem pga olika anledningar. Men nu kommer jag hem till dig mitt hjärta och det är sjukt vad jag saknar honom! <3

Kommentera

Publiceras ej