äntligen fredag

0kommentarer

idag var det redovisning på schemat av våra små projekt, det va hur kul som helst. Att två grupper kunde få så sjukt olika shower vad hur kul som helst. Våran lilla föreställning hette "vägen hit" och jag är mycket nöjd med resultatet.
Annars har första veckan varit jättebra, väldigt intensiv med mycket info. Men på måndag är det nya tag och vi ska börja på ett nytt projekt i mindre grupper.


Efter skolan som sluta kl 12 åkte jag och Emelie raka vägen mot Motala där jag sen skulle ta tåget hem för att överraska min pojkvän som trodde jag skulle komma hem vid 21 tiden, men jag kom vi 18 och åkte till hans fotbolls match för att överraska honom. Jag blev helt överlycklig när jag såg honom och vi kramades hur länge som helst. Saknaden har verkligen varit stor men nu är jag äntligen hemma igen. Så i helgen väntas de massa med mys och umgås med min bästa för att på söndagen sen bege sig hem till Skåneland igen.



Prata nyss med Jessika som är kvar i Bjärnum, där va festen i full gång. Dom flesta i klassen skulle åka hem men de va några som stannade så dom styrde en party kväll.




/ käraste tjejen i bjärnum

Kommentera

Publiceras ej